tisdag 22 mars 2011

Mamma säger att jag ska välja mina strider, och jag väljer typ alla.

Dessutom lönar det sig att skrika.

Och som jag skrek sen.
På ComHem.
Jag var så förbannad att jag blev knallröd i fejset och fick utslag på halsen. Sedan reklamerade jag Com Hems bemötande och de ändrade avtalsvillkor som jag inte aktivt hade tagit del av eller godkänt med min allra djupaste juridiska röst, och bara nån timme senare fick jag detta mail:

Hej,
Tack för att du tagit dej tid att skicka ditt ärende till oss.
Jag försökte ringa dej men lyckades inte få kontakt med dej, därav mail istället.

De nya avtalsvillkoren för privat kund,skickade vi till dej 20090907, och det som gäller uppsägningstiden är förändrat till 3 kalendermånaders uppsägningstid mot för föregående villkor med 1 kalendermånads uppsägningstid.
Då du varit trogen kund så kommer jag att som goodwill avsluta ditt abonnemang med 1 kalendermånads uppsägningstid.
Det bredbandsabonnemang du har kommer att upphöra per 2011-04-30.
 


Tack för det Com Hem!

Nu ska jag gå och få se min framtid i kort hos Yolanda.

Inga kommentarer: