måndag 4 juli 2011

Honey, Im home!

Och nu ska jag börja mitt hälsosamma liv igen.

Trodde jag ja- överväldigades av hunger redan på pendeln från Arlanda och allt vi hade var en snickers, och att komma hem till lägenheten och ha planerat långdusch, skrubb från topp till tå och diverse inpackningsr fick reduceras till att endast tvätta ansiktet då varmvattnet av någon oförklarig anledning är avstängt.

Superskönt att vara hemma iallafall och ha några timmar innan jobb imorn igen. Sov noll minuter på planet så har liksom en hel natt att ta igen, och det igentagandet börjar nu.

Imorn kommer förhoppnigsvis lite bilder om jag kommer in på jobbbdatorn eftersom jag från den första juli inte längre är anställd utan bittert inhyrd och då ändras ens inlogningsuppgifter till alla system.

Buenas noches.

3 kommentarer:

Emmas Bokhylla sa...

Yay, valkommen hem!!
Ser fram emot att fa hora allt!

Johanna sa...

Ja, blir skoj att höra mer om resan. Förresten, vad jobbar du med?

Linnéa i Alabama sa...

ser fram emot foton! Visst är det så att man vill äta nyttigt och sen sitter man där med en snickers! Arghhh