torsdag 22 december 2011

Spana in posten!


Först fick jag världens finaste julkort av författaren Maria Engelwinge (som har skrivit En Shot till tack som jag älskar), och idag hämtade jag ut den exklusiva förstautgåvan av My skriven av Desirée Fredlund, som jag ska börja läsa redan idag. Can't wait! I paketet låg överraskande nog även novellsamlingen Vildsint, som jag alltså måste ha vunnit eftersom jag var med och tävlade om den i Desirées blogg.

Maaan, jag känner flytet sedan igår och vill njuta av det lite, lite till. Jag känner för en gångs skull att jag förtjänar det när jag nu sitter i soffan med normal nackspärr som plötsligt känns som en gudagåva. Åkommorna blir verkligen relativa. Att jag inte kan vrida huvudet åt vänster och  bara lite åt höger innebär att jag känner mig frisk jämfört med förut.

Och snart är det jul!

Den här grinchen tänker faktiskt också fira, trots allt.

5 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Vilken post! Det är så kul att få annat än reklam och räkningar ska jag erkänna :) hahaha

Villa Frejas bokblogg sa...

Skönt att nacken är bättre. Så också min även om stelheten sitter i. Den får jag nog dragas med ett bra tag.
Här ska minsann också firas jul fast inte riktigt som brukligt. Tiden räcker i år inte till för alla förberedelser.
Kram.

Åsa sa...

Fina du :) du är värd det, å tänk, du har sagt upp di :)
Min inre resa kommer börja med mombasakusten ;-)
stor kramis!

Desirée sa...

Vad roligt att se :) Önskar dig god läsning!!

Lfthmn sa...

Wow, så ska det se ut! Internet är bäst, ingen protest!

Så glad att du känner dig pigg, är nöjd, glad, lycklig, kär och har det fint! Det är så det ska kännas :-) Kram!