måndag 14 mars 2011

Helg.


Typ alla kollegor på jobbet är gravida och det ploppar ut ungar överallt och min biologiska klocka som jag inte ens trodde att jag hade tickar så hårt att jag nästan tror att det är den som har gjort att jag har mens var 21:a dag. 

Förutom bebishäng har jag övningskört och körde på massor med nya ställen, motorväg och sånt, och det gick bra all the way, så nu känns körkortet allt närmare. Vi har varit på NASAS rymdutställning på Tekniska Museet med pappa och sedan ätit ute på bästa sushistället i stan, hängt med Monkis mamma, jag har läst ut en bok, sett film, sett Melodifestivalen för första gången på år och dar, varit nyttig och tackat nej till hembakat typ fyra gånger, fikat hos kompisar, hämtat köksbord, köpt duschkabin, nostalgipromenerat och snackat med morsan och ba shit, helg, Im loving it, vill ha mer men är så sjukt nöjd och hade perfekt balans.


Inga kommentarer: