söndag 5 juni 2011

Skärgårn i bilder...

Ett dygn i vårt hus i Skärgården var som SPA för själen. F'låt Linnea i USA, men vädret var verkligen perfekt och jag satt mest i en solstol och läste, drack en drink och snackade bort timmarna.
Mammas man badade, CRAZY!

Mamma

Båttur till Skärgårdscentrumet

Brosan som läser Moby Dick och vägrar att fotas

Efter trerätters - lite Rappakalja

Tjockt med både båtar och småfisk i Centrumet

Kattgos till film (och min hand som har fått färg, hurra!) innan läggdags

8 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Himla mysigt ser det ut att vara! Klart det är uppfriskande och helande att få ha ett så fint dygn :)

Duktiga Tjejen sa...

ja, underbart! Förutom att jag nu har plockat bort 2 fästingar som hade satt sig, och tre som inte hunnit bita fast sig än - iiiik!

Brave New Life sa...

Heja d vitaminerna!

Johanna sa...

Å vad härligt. Spela spel med familjen och gosa med katter, typ bästa grejen man kan göra.

Duktiga Tjejen sa...

Exakt! D-vitamin, spel och kattgos, lovely! Fast mest lovely att åka båt, läsa och dricka en drink och ligga på varma klippor :)

Bra karl sa...

Härligt att få se lite sommarbilder från ett Sverige när det är som vackrast :)

Duktiga Tjejen sa...

Bra karl- tackar,tackar. Det är ju inte alltför ofta vi har sånt här väder...

Anonym sa...

Lovely! På samma sätt som jag älskar Lappland älskar jag även skärgården!! :)