måndag 2 juli 2012

Min roman befinner sig just nu hos tryckeriet.

Jag måste snart outa mig eftersom min bok just nu är hos tryckeriet. Snart har jag ett provtryck hos mig, så senare i sommar är min alldeles egna ungdomsroman här. Då funkar det ju inte att vara anonym längre, skulle kännas helt B.


Det här med egen domän och allt har jag lagt på is för ett tag, men jag har en wordpress-sida för min bok och tänkte fortsätta med den här bloggen. Fast helst vill jag byta namn på den. Och så måste jag nog radera en hel del inlägg...


Så; snart är inte bara boken här, utan även jag.

33 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Så spännande. Ska bli en ära att få läsa din bok sen.
Kram.

Jojjo sa...

Yey, så spännande! Ser jättemycket fram emot att läsa. Blir det releasefest?

-Jenny- sa...

Tjohoo, såååå kul! Det blir nog kanon med din bok tror jag. Hur får man tag på ett ex? ;)

Nästan som att komma ut ur garderoben då. Att gå från att vara anonym till att inte vara det längre...

Lfthmn sa...

Coolt! Det måste kännas helt fantastiskt, sådär så man hela tiden går och nyper sig i armen? Du är så duktig!

Ting sa...

Men herrejumala vad spännande!

Johanna sa...

Spännande, och helt sjukt grymt med boken!!

Joanna Björkqvist sa...

Jag ser fram emot att få boken i brevlådan ASAP!

Så spännande!

Helena (misspkm) sa...

Så spännande!!

Colombialiv sa...

Jättespännande! Men vad tråkigt att ta bort gamla inlägg...

Anonym sa...

Så himla häftigt, kul och spännande med din bok, och du är SÅ värd det! Ser fram emot att läsa den och det menar jag verkligen!!

Duktiga Tjejen sa...

<3

När jag slutar vara anonym lägger jag upp den här + länk till hemsidan för den, så att man vet hur den går att fås tag på! :)

Anonym sa...

Men så himla roligt! Jag längtar både tills jag fått se "dig" och när boken är ett faktum på marknaden. kram och lycka till!

Nadja sa...

Så spännande (eller jag vet ju vem du är så den biten blir ju ingen nyhet) men superspännande att få läsa din bok! Jag längtar :D

Christina sa...

Woho, grattis!! Vad spännande!

Åsa sa...

Häftigt! :)
All lycka till dig :)
stor kramis Åsa

Pockethexan sa...

Woaw, ge ut sin egen bok de e stort...
Grattis du e verkligen Duktiga tjejen jag e avundsjuk...nejdå jag får skylla mig själv att jag aldrig tar tag i mitt bokprojekt ordentligt.
Jag ber att få gratulera till din etta(?) o det ska bli spännande att få följa dina upptåg "IRL"!
När det e dags sätter jag mig mer än gärna upp mig på din recensions ex. lista o skriver om dig o ditt konstverk på min blogg!
Ha en skön sommar med många bra böcker i din närhet (du får väldigt gärna vara gäst recensent hos mig o berätta om en valfri bok som betyder extra mycket för dig)!

Kramis ifrån en som kommer att ha dragn. i min boktävling senare i dag så håll uppkik för att se om de e du som är den lyckliga!/Pockethexan

Sandra sa...

åh åh åh vad kul!!!!!! :D

nillas liv på pinnen sa...

Åååh, vad himla himla roligt! Ska bli sååå kul att läsa den som bok med pärmar och allt.

Men varför kallar du den ungdomsroman? Om den ska nischas ålderskategorimässigt är det väl mot unga vuxna? Och tanter i femtioårsåldern, vill jag tillägga.

RackarTuss sa...

Wow!
Supergrattis!
Jätteglad för din skull :D
Kramar!!!!

Duktiga Tjejen sa...

Det står faktiskt unga vuxna på omslaget! :) pjuh.

Återkommer med mer info när det närmar sig!

Linxter sa...

Ja det ska bli spännande att läsa den, wiieee! :)

Anneli Stålberg sa...

Det är så spännande på alla sätt! Jag vill läsa så fort det bara är möjligt. Lycka till!

Christel sa...

Shit så spännande!

Min plats i solen sa...

Wow! Äntligen! Ska bli så spännande. Både att läsa din bok och att få ett ansikte på dig (även om det senare faktiskt inte har så stor betydelse, det är dina ord som är viktiga). Heja dig! :)

Kram Lotta

Bubbel sa...

Vad roligt - och pirrigt förståss! ;) Lycka till, kram Bubbel

Madlar sa...

Vad spännande! Ser fram emot att ta del av dina texter.

Mammas machete sa...

Jättespännande ju! Allting! Jag vill läsa! Kram!

Emma sa...

Åh, på tryckeriet! Vad spännande, jag ser verklgien fram emot att läsa den så fort som möjligt!!

jenny sa...

Spännande gånger två!

oskrivnablad sa...

Vad skoj!! Både det att boken och du kommer ut :-)

Chaos by sa...

Men åh vad spännande! Jag älskar böcker.

Limpy sa...

Kan en paxa ett första ex eller nåt? Jag är så himlans himlans pepp på din bok.

Axel Storckenfeldt sa...

Gud vad spännande! Har också en dröm om att någon gång få lämna ut en bok. Önskar dig verkligen den bästa av lycka till ditt projekt.